Inception Inc.

Inception Inc.Inception Inc.Inception Inc.
Home
Sign up
tickets

Inception Inc.

Inception Inc.Inception Inc.Inception Inc.
Home
Sign up
tickets
Mere
  • Home
  • Sign up
  • tickets
  • Home
  • Sign up
  • tickets

Sales and delivery terms

1. Generelle Oplysninger:

På Inception Inc. sælger vi billetter til vores egne arrangementer. Der vil dog være enkelte tilfælde, hvor et arrangement arrangeres af en ekstern arrangør, og her er det udelukkende den eksterne arrangør, der har ansvaret for arrangementets afholdelse og indhold, og vi kan ikke gøres ansvarlige, hvis arrangementet ikke afholdes, f.eks. som følge af den eksterne arrangørs konkurs, eller for arrangementets indhold. Salget sker på vores hjemmeside og fra vores billetsalg på vores adresse og ved telefonisk henvendelse. Disse salg- og leveringsbetingelser indeholder de vilkår, som gælder for køb af billetter, snacks, drikkevarer og medlemskaber. Særlige vilkår for det enkelte arrangement kan desuden fremgå af vores hjemmeside. Når du handler på vores hjemmeside og i vores billetsalg, accepterer du vores salgs- og leveringsbetingelser. Hvis du ikke kan acceptere salgs- og leveringsbetingelserne, skal du ikke foretage et køb.

2. Billetter:

Billetter kan udelukkende købes som digitale billetter. Den digitale billet kan dog printes som pdf og medbringes til koncerten til scanning ved indgangen. Digitale billetter kan også bare fremvises på smartphone ved indgangen. En billet giver adgang for én person til det arrangement, som billetten er købt til. Datoen og tidspunktet for arrangementet fremgår af billetten og salgsprocessen. Hvis du har mistet din billet forud for et arrangement, skal du tjekke din mail for en digital kopi. Hvis ikke du kan finde den der, skal du i god tid inden arrangementets afholdelse kontakte Inception Inc. 

Billetter kan overdrages, medmindre det fremgår af billetten, at billetten er personlig og derfor ikke kan overdrages. Billetter må ikke videresælges til en højere pris end billettens oprindelige pris, jf. lov om videresalg af billetter til kultur- og idrætsarrangementer § 1. 

Billetter må desuden ikke uden vores tilladelse udbydes i konkurrencer, sælges eller på anden måde overdrages i forbindelse med kommerciel virksomhed. Billetter må ikke kopieres eller på anden vis anvendes flere gange. Inception Inc. påtager sig ikke ansvaret for gyldigheden af billetter, der ikke er købt gennem vores billetsystem. 

Vi anbefaler at handle på vores hjemmeside for at sikre billetternes gyldighed og pris, og for at give os de bedste muligheder for at holde dig informeret om eventuelle ændringer og aflysninger af arrangementer.

3. Tilgængelighed:

Afhængigt af venue.

4. Ingen fortrydelses- eller returret for billetter, programmer eller snacks, mad og drikkevarer:

Der gælder ingen fortrydelsesret for køb af billetter, programmer eller snacks, mad og drikkevarer, uanset om købet er foretaget på vores hjemmeside eller i billetsalget, jf. forbrugeraftalelovens § 18 stk. 2 nr. 4 og 12, og du kan ikke forvente at få refunderet billetter eller bytte billetter til et andet arrangement eller vælge at få snacks, mad og drikkevarer serveret på et andet tidspunkt end det bestilte.

5. Programmer og Merchandise:

Til nogle af vores arrangementer har du mulighed for at købe merchandise. Salget sker på vores hjemmeside i forbindelse med billetkøbet og/eller ved boder ved arrangementet. Ved nogle arrangementer, er det os, der sælger merchandise. I andre tilfælde er det musikartisten, der er sælgeren. I sidstnævnte tilfælde er det musikartisten, der har ansvaret for det solgte. Hvis du køber programmer eller merchandise på vores hjemmeside, fremgår det af købsprocessen, hvordan og hvornår leveringen sker.

6. Fortrydelsesret for Merchandise:

Ved køb af merchandise på vores hjemmeside kan købet fortrydes i 14 dage efter købet. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du modtog det købte. Inden fortrydelsesretten udløber skal du informere os om fortrydelse af købet ved at sende en skriftlig meddelelse, f.eks. via post eller e-mail. Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet. Derudover skal du returnere eller tilbagelevere varen til os inden for en rimelig tidsfrist fra meddelelsen sendes, og senest ved udløbet af den 14-dages fortrydelsesret.

7. Køb og Levering:

Du betaler for dine køb umiddelbart ved bestillingen. Dit køb er bindende, når vi har modtaget og registreret betalingen. Kommunikation vedrørende elektronisk betaling sker i krypteret form. Information vedrørende dit betalingskort sendes direkte til kortindløseren (Nets). Når du har foretaget et køb, opfordrer vi dig til at kontrollere, om det trukne beløb på din bankkonto er korrekt - særligt hvis der opstår tvivl, om et køb er gennemført f.eks. hvis der i forbindelse med køb på vores hjemmeside vises en fejlmelding inden kvitteringssiden. Vi leverer digitale billetter til den e-mailadresse, som du har oplyst i købsprocessen. Hvis du ikke har modtaget en kvitteringsmail eller billetterne indenfor 24 timer efter du har foretaget købet, skal du kontakte Inception Inc. Inden du kontakter os, beder vi dig undersøge, om kvitteringsmailen eller dine billetter er i din spam-indbakke. Når du modtager dine billetter, opfordrer vi dig til at kontrollere, at billetterne indeholder de korrekte oplysninger. Hvis oplysningerne ikke stemmer overens med det købte, skal du kontakte os. Købelovens regler vedrørende mangler finder anvendelse på de køb, du foretager hos os.

8. Billet- og Leveringsgebyrer:

Det fremgår på den enkelte billet hvad gebyr der pålægges.

9. Ændringer af Arrangementer:

Det kan i visse tilfælde være nødvendigt, at vi eller en ekstern arrangør ændrer et arrangement efter, at billetterne til arrangementet er blevet sat til salg. Der kan for eksempel være tale om ændringer i arrangementets indhold, line-up (musikere mv.), dato eller tidspunkt, pauser under arrangementet, eller arrangementets praktiske forhold. Vi forbeholder os retten til at foretage sådanne ændringer, men vi vil altid kontakte dig om ændringerne. Hvis et arrangement ændres, har du mulighed for at få refunderet dine billetter, medmindre ændringerne er nødvendiggjort af force majeure eller sker af hensyn til sikkerheden.

10. Aflysning af Arrangementer:

I tilfælde af at vi eller en ekstern arrangør ikke kan gennemføre et arrangement, vil arrangementet blive aflyst. Aflysninger kan ske af forskellige årsager, herunder sygdom, rejseudfordringer eller tekniske problemer. Ved aflysning af et arrangement, refunderer vi billetprisen. Dog refunderes billetter ikke ved force majeure eller aflysninger af hensyn til sikkerheden, hvor vi vurderer, at hensynet til sikkerheden ikke kan varetages på andre måder end ved aflysning. Hvis et arrangement kun kan gennemføres med et begrænset publikum, aflyses arrangementet for de resterende gæster, som får refunderet billetprisen. Vi refunderer ikke billetter til arrangementer, der er arrangeret af en ekstern arrangør. Ansvaret for dette ligger udelukkende ved den eksterne arrangør.

11. Annullering af Billetter:

Vi forbeholder os retten til at annullere udstedte billetter, f.eks. hvis billetten er udstedt som følge af en fejl eller senere er blevet ugyldig på grund af arrangementets aflysning eller erstatning af bortkomne billetter.

12. Kommunikation og Information:

Vi kommunikerer digitalt med dig via mail og SMS for at levere den bedste service i forbindelse med billetkøb og arrangementer. Det anbefales at opdatere din brugerprofil hos os eller kontakte os, hvis du skifter mailadresse eller telefonnummer mellem billetkøbet og arrangementet, så vi kan holde dig opdateret. Vi gør vores bedste for at kontakte dig og informere dig om ændringer og aflysninger, men du er ansvarlig for at holde dig informeret ved at besøge arrangementets side på vores hjemmeside løbende.

13. Ansvarsbegrænsninger:

Vi påtager os ikke ansvaret for indirekte tab i forbindelse med ændringer eller aflysninger af arrangementer. Vi har heller ikke ansvar for eksterne arrangørers arrangementer eller eventuelle mangler eller reklamationer vedrørende køb af billetter eller merchandise fra disse arrangører.

14. Kundeservice og Klager:

Har du spørgsmål eller reklamationer, kontakt os venligst på mail: sas (at) inception.dk  Kan vi ikke finde en løsning på en reklamation, kan du indgive skriftlig klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning/Forbrugerklagenævnet.

15. Beskyttelse af Personlige Oplysninger og Datasikkerhed:

Vi behandler dine oplysninger i henhold til gældende regler og har en privatlivspolitik på vores hjemmeside. Du har ret til at få udleveret eller slettet dine oplysninger fra vores systemer.

16. Opdatering af Salgs- og Leveringsbetingelser:

Vi opdaterer løbende vores salgs- og leveringsbetingelser for at afspejle ændringer i vores forretningsmodel eller juridiske krav og regler. De seneste betingelser er tilgængelige på vores hjemmeside og i billetsalget.



English:


  1. General Information: At Inception Inc., we sell tickets to our own events. However, there will be occasions where an event is organized by an external organizer, and in these cases, it is solely the external organizer who is responsible for the holding and content of the event, and we cannot be held liable if the event does not take place, e.g., due to the external organizer's bankruptcy, or for the content of the event. Sales occur on our website and from our ticket office at our address and by phone. These sales and delivery conditions contain the terms that apply to the purchase of tickets, snacks, beverages, and memberships. Specific terms for an individual event may also be found on our website. By purchasing on our website and at our ticket office, you accept our sales and delivery conditions. If you cannot accept the sales and delivery conditions, you should not make a purchase.
  2. Tickets: Tickets can only be purchased as digital tickets. However, the digital ticket can be printed as a PDF and brought to the concert for scanning at the entrance. Digital tickets can also be displayed on a smartphone at the entrance. A ticket grants access for one person to the event for which the ticket was purchased. The date and time of the event are stated on the ticket and during the sales process. If you have lost your ticket before an event, you should check your email for a digital copy. If you cannot find it there, you should contact Inception Inc. well before the event takes place.

Tickets can be transferred unless it is stated on the ticket that it is personal and therefore cannot be transferred. Tickets may not be resold at a higher price than the original price of the ticket, according to the law on the resale of tickets for cultural and sports events § 1.

Furthermore, tickets may not, without our permission, be offered in competitions, sold, or otherwise transferred in connection with commercial business. Tickets must not be copied or used more than once. Inception Inc. does not take responsibility for the validity of tickets not purchased through our ticket system. We recommend purchasing on our website to ensure the validity and price of the tickets, and to give us the best opportunity to keep you informed about any changes and cancellations of events.

  1. Accessibility: Check venue to find out.
  2. No cancellation or return rights for tickets, programs, or snacks, food, and beverages: There is no right of cancellation for the purchase of tickets, programs, or snacks, food, and beverages, whether the purchase is made on our website or at the ticket office, according to the Consumer Contracts Act § 18 subsection 2 no. 4 and 12, and you cannot expect to be refunded for tickets or exchange tickets for another event or choose to have snacks, food, and beverages served at a different time than ordered.
  3. Programs and Merchandise: For some of our events, you have the option to buy merchandise. Sales occur on our website in connection with the ticket purchase and/or at stalls at the event. In some events, it is us selling the merchandise. In other cases, it is the music artist who is the seller. In the latter case, it is the music artist who is responsible for the sold items. If you buy programs or merchandise on our website, the purchase process will indicate how and when delivery occurs.
  4. Right of cancellation for Merchandise: When buying merchandise on our website, the purchase can be canceled within 14 days after the purchase. The cancellation period expires 14 days after the day you received the purchased item. Within the cancellation period, you must inform us of the cancellation of the purchase by sending a written notice, e.g., via post or email. The cancellation period is met if you send your notice of exercising the right of cancellation before the cancellation period has expired. In addition, you must return or hand back the goods to us within a reasonable timeframe from when the notice is sent, and no later than at the end of the 14-day cancellation period.
  5. Purchase and Delivery: You pay for your purchases immediately upon ordering. Your purchase is binding once we have received and registered the payment. Communication regarding electronic payment occurs in encrypted form. Information regarding your payment card is sent directly to the card processor (Nets). After making a purchase, we encourage you to check if the withdrawn amount on your bank account is correct - especially if there is doubt about whether a purchase has been completed, e.g., if an error message is displayed on our website before the receipt page. We deliver digital tickets to the email address you provided during the purchase process. If you have not received a confirmation email or the tickets within 24 hours after making the purchase, you should contact Inception Inc. Before contacting us, please check if the confirmation email or your tickets are in your spam inbox. When you receive your tickets, we urge you to verify that the tickets contain the correct information. If the information does not match the purchased items, you should contact us. The Sale of Goods Act rules regarding defects apply to purchases made with us.
  6. Ticket and Delivery Fees: The individual ticket will state the fee imposed.
  7. Changes to Events: In some cases, it may be necessary for us or an external organizer to change an event after tickets have been put on sale. This could involve changes in the content of the event, line-up (musicians, etc.), date or time, breaks during the event, or the event's practical arrangements. We reserve the right to make such changes, but we will always contact you about the changes. If an event is changed, you have the option to be refunded for your tickets, unless the changes are necessitated by force majeure or are made for safety reasons.
  8. Cancellation of Events: If we or an external organizer are unable to conduct an event, the event will be canceled. Cancellations can occur for various reasons, including illness, travel challenges, or technical issues. In the event of a cancellation, we will refund the ticket price. However, tickets are not refunded in cases of force majeure or cancellations made for safety reasons, where we assess that safety cannot be ensured by other means than cancellation. If an event can only proceed with a limited audience, the event will be canceled for the remaining guests, who will then be refunded the ticket price. We do not refund tickets for events organized by an external organizer. The responsibility for this lies solely with the external organizer.
  9. Cancellation of Tickets: We reserve the right to cancel issued tickets, e.g., if the ticket has been issued due to an error or has later become invalid due to the cancellation of the event or replacement of lost tickets.
  10. Communication and Information: We communicate digitally with you via email and SMS to provide the best service in connection with ticket purchases and events. It is recommended to update your user profile with us or contact us if you change your email address or phone number between the ticket purchase and the event, so we can keep you updated. We do our best to contact you and inform you about changes and cancellations, but you are responsible for staying informed by regularly visiting the event's page on our website.
  11. Limitation of Liability: We are not liable for indirect losses in connection with changes or cancellations of events. We are also not responsible for events organized by external organizers or any deficiencies or complaints regarding the purchase of tickets or merchandise from these organizers.
  12. Customer Service and Complaints: If you have questions or complaints, please contact us via email at sas (at) inception.dk. If we cannot resolve a complaint, you may submit a written complaint to the Danish Competition and Consumer Authority's Center for Complaint Resolution/Consumer Complaints Board.
  13. Protection of Personal Information and Data Security: We process your information in accordance with applicable rules and have a privacy policy on our website. You have the right to have your information delivered or deleted from our systems.
  14. Updating of Sales and Delivery Conditions: We continually update our sales and delivery conditions to reflect changes in our business model or legal requirements and regulations. The latest conditions are available on our website and at the ticket office.

Copyright © 2025 Inception Inc. - Alle rettigheder forbeholdes.

soundclould.com/sas_dk

  • Home
  • Sales and delivery terms
  • Sign up

Join Our Dance Tribe 🌈

  • Exclusive DJ Sets: Your soundtrack, anytime.
  • Early Event Access: First in line, always.
  • Your Tribe Awaits: Connections that dance.


Ready to move to your rhythm?

Yes!

Dette website anvender cookies.

Vi bruger cookies til at analysere websitetrafik og optimere din websiteoplevelse. Når du accepterer vores brug af cookies, bliver dine data vist med alle andres brugerdata.

AfvisAcceptér