1. Generelle Oplysninger:
På Inception Inc. sælger vi billetter til vores egne arrangementer. Der vil dog være enkelte tilfælde, hvor et arrangement arrangeres af en ekstern arrangør, og her er det udelukkende den eksterne arrangør, der har ansvaret for arrangementets afholdelse og indhold, og vi kan ikke gøres ansvarlige, hvis arrangementet ikke afholdes, f.eks. som følge af den eksterne arrangørs konkurs, eller for arrangementets indhold. Salget sker på vores hjemmeside og fra vores billetsalg på vores adresse og ved telefonisk henvendelse. Disse salg- og leveringsbetingelser indeholder de vilkår, som gælder for køb af billetter, snacks, drikkevarer og medlemskaber. Særlige vilkår for det enkelte arrangement kan desuden fremgå af vores hjemmeside. Når du handler på vores hjemmeside og i vores billetsalg, accepterer du vores salgs- og leveringsbetingelser. Hvis du ikke kan acceptere salgs- og leveringsbetingelserne, skal du ikke foretage et køb.
2. Billetter:
Billetter kan udelukkende købes som digitale billetter. Den digitale billet kan dog printes som pdf og medbringes til koncerten til scanning ved indgangen. Digitale billetter kan også bare fremvises på smartphone ved indgangen. En billet giver adgang for én person til det arrangement, som billetten er købt til. Datoen og tidspunktet for arrangementet fremgår af billetten og salgsprocessen. Hvis du har mistet din billet forud for et arrangement, skal du tjekke din mail for en digital kopi. Hvis ikke du kan finde den der, skal du i god tid inden arrangementets afholdelse kontakte Inception Inc.
Billetter kan overdrages, medmindre det fremgår af billetten, at billetten er personlig og derfor ikke kan overdrages. Billetter må ikke videresælges til en højere pris end billettens oprindelige pris, jf. lov om videresalg af billetter til kultur- og idrætsarrangementer § 1.
Billetter må desuden ikke uden vores tilladelse udbydes i konkurrencer, sælges eller på anden måde overdrages i forbindelse med kommerciel virksomhed. Billetter må ikke kopieres eller på anden vis anvendes flere gange. Inception Inc. påtager sig ikke ansvaret for gyldigheden af billetter, der ikke er købt gennem vores billetsystem.
Vi anbefaler at handle på vores hjemmeside for at sikre billetternes gyldighed og pris, og for at give os de bedste muligheder for at holde dig informeret om eventuelle ændringer og aflysninger af arrangementer.
3. Tilgængelighed:
Afhængigt af venue.
4. Ingen fortrydelses- eller returret for billetter, programmer eller snacks, mad og drikkevarer:
Der gælder ingen fortrydelsesret for køb af billetter, programmer eller snacks, mad og drikkevarer, uanset om købet er foretaget på vores hjemmeside eller i billetsalget, jf. forbrugeraftalelovens § 18 stk. 2 nr. 4 og 12, og du kan ikke forvente at få refunderet billetter eller bytte billetter til et andet arrangement eller vælge at få snacks, mad og drikkevarer serveret på et andet tidspunkt end det bestilte.
5. Programmer og Merchandise:
Til nogle af vores arrangementer har du mulighed for at købe merchandise. Salget sker på vores hjemmeside i forbindelse med billetkøbet og/eller ved boder ved arrangementet. Ved nogle arrangementer, er det os, der sælger merchandise. I andre tilfælde er det musikartisten, der er sælgeren. I sidstnævnte tilfælde er det musikartisten, der har ansvaret for det solgte. Hvis du køber programmer eller merchandise på vores hjemmeside, fremgår det af købsprocessen, hvordan og hvornår leveringen sker.
6. Fortrydelsesret for Merchandise:
Ved køb af merchandise på vores hjemmeside kan købet fortrydes i 14 dage efter købet. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du modtog det købte. Inden fortrydelsesretten udløber skal du informere os om fortrydelse af købet ved at sende en skriftlig meddelelse, f.eks. via post eller e-mail. Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet. Derudover skal du returnere eller tilbagelevere varen til os inden for en rimelig tidsfrist fra meddelelsen sendes, og senest ved udløbet af den 14-dages fortrydelsesret.
7. Køb og Levering:
Du betaler for dine køb umiddelbart ved bestillingen. Dit køb er bindende, når vi har modtaget og registreret betalingen. Kommunikation vedrørende elektronisk betaling sker i krypteret form. Information vedrørende dit betalingskort sendes direkte til kortindløseren (Nets). Når du har foretaget et køb, opfordrer vi dig til at kontrollere, om det trukne beløb på din bankkonto er korrekt - særligt hvis der opstår tvivl, om et køb er gennemført f.eks. hvis der i forbindelse med køb på vores hjemmeside vises en fejlmelding inden kvitteringssiden. Vi leverer digitale billetter til den e-mailadresse, som du har oplyst i købsprocessen. Hvis du ikke har modtaget en kvitteringsmail eller billetterne indenfor 24 timer efter du har foretaget købet, skal du kontakte Inception Inc. Inden du kontakter os, beder vi dig undersøge, om kvitteringsmailen eller dine billetter er i din spam-indbakke. Når du modtager dine billetter, opfordrer vi dig til at kontrollere, at billetterne indeholder de korrekte oplysninger. Hvis oplysningerne ikke stemmer overens med det købte, skal du kontakte os. Købelovens regler vedrørende mangler finder anvendelse på de køb, du foretager hos os.
8. Billet- og Leveringsgebyrer:
Det fremgår på den enkelte billet hvad gebyr der pålægges.
9. Ændringer af Arrangementer:
Det kan i visse tilfælde være nødvendigt, at vi eller en ekstern arrangør ændrer et arrangement efter, at billetterne til arrangementet er blevet sat til salg. Der kan for eksempel være tale om ændringer i arrangementets indhold, line-up (musikere mv.), dato eller tidspunkt, pauser under arrangementet, eller arrangementets praktiske forhold. Vi forbeholder os retten til at foretage sådanne ændringer, men vi vil altid kontakte dig om ændringerne. Hvis et arrangement ændres, har du mulighed for at få refunderet dine billetter, medmindre ændringerne er nødvendiggjort af force majeure eller sker af hensyn til sikkerheden.
10. Aflysning af Arrangementer:
I tilfælde af at vi eller en ekstern arrangør ikke kan gennemføre et arrangement, vil arrangementet blive aflyst. Aflysninger kan ske af forskellige årsager, herunder sygdom, rejseudfordringer eller tekniske problemer. Ved aflysning af et arrangement, refunderer vi billetprisen. Dog refunderes billetter ikke ved force majeure eller aflysninger af hensyn til sikkerheden, hvor vi vurderer, at hensynet til sikkerheden ikke kan varetages på andre måder end ved aflysning. Hvis et arrangement kun kan gennemføres med et begrænset publikum, aflyses arrangementet for de resterende gæster, som får refunderet billetprisen. Vi refunderer ikke billetter til arrangementer, der er arrangeret af en ekstern arrangør. Ansvaret for dette ligger udelukkende ved den eksterne arrangør.
11. Annullering af Billetter:
Vi forbeholder os retten til at annullere udstedte billetter, f.eks. hvis billetten er udstedt som følge af en fejl eller senere er blevet ugyldig på grund af arrangementets aflysning eller erstatning af bortkomne billetter.
12. Kommunikation og Information:
Vi kommunikerer digitalt med dig via mail og SMS for at levere den bedste service i forbindelse med billetkøb og arrangementer. Det anbefales at opdatere din brugerprofil hos os eller kontakte os, hvis du skifter mailadresse eller telefonnummer mellem billetkøbet og arrangementet, så vi kan holde dig opdateret. Vi gør vores bedste for at kontakte dig og informere dig om ændringer og aflysninger, men du er ansvarlig for at holde dig informeret ved at besøge arrangementets side på vores hjemmeside løbende.
13. Ansvarsbegrænsninger:
Vi påtager os ikke ansvaret for indirekte tab i forbindelse med ændringer eller aflysninger af arrangementer. Vi har heller ikke ansvar for eksterne arrangørers arrangementer eller eventuelle mangler eller reklamationer vedrørende køb af billetter eller merchandise fra disse arrangører.
14. Kundeservice og Klager:
Har du spørgsmål eller reklamationer, kontakt os venligst på mail: sas (at) inception.dk Kan vi ikke finde en løsning på en reklamation, kan du indgive skriftlig klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning/Forbrugerklagenævnet.
15. Beskyttelse af Personlige Oplysninger og Datasikkerhed:
Vi behandler dine oplysninger i henhold til gældende regler og har en privatlivspolitik på vores hjemmeside. Du har ret til at få udleveret eller slettet dine oplysninger fra vores systemer.
16. Opdatering af Salgs- og Leveringsbetingelser:
Vi opdaterer løbende vores salgs- og leveringsbetingelser for at afspejle ændringer i vores forretningsmodel eller juridiske krav og regler. De seneste betingelser er tilgængelige på vores hjemmeside og i billetsalget.
English:
Tickets can be transferred unless it is stated on the ticket that it is personal and therefore cannot be transferred. Tickets may not be resold at a higher price than the original price of the ticket, according to the law on the resale of tickets for cultural and sports events § 1.
Furthermore, tickets may not, without our permission, be offered in competitions, sold, or otherwise transferred in connection with commercial business. Tickets must not be copied or used more than once. Inception Inc. does not take responsibility for the validity of tickets not purchased through our ticket system. We recommend purchasing on our website to ensure the validity and price of the tickets, and to give us the best opportunity to keep you informed about any changes and cancellations of events.
Ready to move to your rhythm?